m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 20 iulie 2011

cum să bei "corect" la mare



mă gândeam de ce tinerii revin des cam albişori sau mai rău roşii ca racii de la mare?

din observaţii am realizat că totul e simplu: noaptea bei şi te trezeşti abia pe la 11(asta în cel mai bun caz)te duci la plajă, te arzi din prima şi apoi restul zilelor bei în apartament fără să te bronzezi, sau adormi naibii pe plajă şi scoţi de pe tine vreo 3 rânduri de piele

nu prea bine

în urma frământărilor adânci atât cognitive cât şi mentale am găsit soluţia

1. te apuci să bei pe la 11.00, în perioada asta taman soarele e mai periculos şi să stai pe plajă nu-i folos, plus că rezistenţa la alcool e mai joasă decât seara deci vei face şi un pic de economie
2. pe la 13.00 eşti turtă şi te culci oleacă nani
3. te scoli pe la 16.00 şi eşti cam mahmur, deci te duci la mare, să te trezeşti şi răcoreşti un picuţ
4. 19.00 se face cam fomică, mănânci ceva
5. 23.00 simţi că eşti nu chiar ok şi te duci nanică, ca să îţi revii
6. la 7.30 te scoli, mănânci ceva şi la plajă eşti la 8.30, tare fresh
7. 11.00-e vremea băutului din nou :D

perfect!

sursa imagine

7 comentarii:

  1. hmm, tu aici nu iei de loc in considerare partea distractiva, in sens ca tare multi se duc la mare ca ziua sa stea pe plaja iar noaptea sa se distreze prin discoteci shi respectiv acolo sa beie, ca asa e mai interesant, si in plus probabilitatea de a agatza ceva e mai mare, pe cap ne treaz :)) deci care e rostul sa bei la ora 11 ziua shi apoi sa mergi sa dormi, pentru ca mai apoi la ora 23 sa te culci iar ?  

    prin urmare, solutia ta nu cred ca e cea mai buna, pentru majoritatea tinerilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sergiu Liogchii imaginează-ţi cât poţi agăţa când te întorci bronzat în ţară :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicu, potzi agatza si aici, doar ca parca acolo esti mai liber, mai independent, si nu stai cu gandul ca trebuie sa te culci devreme pentru ca maine dimineata esti la serviciu.. da shi inca ceva, la mare fetele fac sex fara vre-un anumit interes sau obligatie din partea ta, spre deosebire de astea locale..

    RăspundețiȘtergere
  4. Sergiu Liogchii gândeşti în stereotipuri :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  5. probabil.. si nu cred ca e un dezavantaj asta, ba mai mult, cred ca multi ar fi deacord cu mine..

    si totusi, ai fi putut sa-mi ataci opinia.. si nu propria-mi persoana.

    RăspundețiȘtergere
  6. it was a joke ;) şi nu am atacat persoana da felul de a judeca, nu o lua pre serios

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu