m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 11 februarie 2011

viteză

avem noi(noi asta eu și alți colegi de ai mei traineri)un joculeț care "sparge gheața"

e simplu: fiecare participant zice 3 elemente care îl caracterizează
dar eficient, știi cine se află în fața ta: auzi că pe unul îl caracterizează punctualitatea, pe altul familia, al treilea povestește despre pescuit(printre altele dacă știi că familistul și-a înșelat soția, iar cel care zice de punctualitate întârzie la serviciu îți dai seama de cât de falsă e lumea, dar asta e altă vorbă)

de obicei eu repet cam aceleași elemete, printre ele zic de viteză
dar ce e viteza? nu e la mașină sau internet
viteza e secolul XXI
nu-i viteză, nu ești nici tu
viteza fură uneori din calitate

dar

Eminescu niciodată nu aduna 50 de comentarii la o poezie în decurs de 10 minute
Ludovic al oricarelea nu putea trimite 5000 de scrisori pe zi
și cel mai bun arcaș nu putea nimeri o țintă la 1000km distanță

în XXI poți toate astea
toate îs viteză
dar ce pierdem în ea?

un cântecel la temă

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu