m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 22 februarie 2011

un mail

am primit un mail cu următorul conţinut
mă gândeam că nu ar fi rău să îl fac public

Campania de colectari de fonduri pentru sustinerea
caminului social destinat cuplului parinte-copil
Ajuta-ma sa ramin cu mama!



Avem copiii abandonati in primele zile de viata cind au nevoie
absoluta de grija si afectiune mamei
Cu ajutorului Dvs cel putin 10 copii din cei circa 80
de nou-nascuti abandonati anual in maternitatile din municipiul
Chisinau, pot ramine impreuna cu familiile lor


Implica-te,
poti face donatii on-line pe www.everychild.md

EveryChild Moldova desfasoara actiunea de binefacere pentru sustinerea caminului social destinat cuplului mama-copil, care are in plasament parinti cu copii nou-nascuţi sau femei gravide in ultima perioada de sarcina, aflati in situatie de risc de abandon a copilului. Organizat pe model familial, serviciile de asistenta sociala, psihologica si juridica, ingrijire si educatie, prestate in cadrul caminului social au drept scop reintegrarea cuplului parinte-copil in familie si comunitate.
 

EveryChild is an international development charity working to stop children growing up vulnerable and alone. More than 24 million children grow up without parental care, their survival often threatened by greater risk of malnutrition, violence and exploitation; their future lost by missing out on school, and their childhood. Working with local partners we keep children safe when they are alone and at risk. We protect children in danger of ending up on their own by keeping families together. And we get children back to a safe and caring family, wherever we can.
www.everychild.md 
www.everychild.org.uk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu