m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 28 februarie 2011

cum mor ideile mari



X are o idee grandioasă
o idee care poate schimba multe, poate aduce ceva mai bun și valoros

X vorbește cu Y, Z, A și puțin cu D
tuturor parcă le place conținutul și acțiunea

lumea are viziuni, dar ideea oricum aparține X, el o vede, el știe încotro se îndreaptă
apoi X se lasă puțin pe spate, nu prea coordonează implementarea
ce urmeză?
corect: totul moare

ce soluții putem oferi în așa context?


sursa imagine

6 comentarii:

  1. “New ideas pass through three periods:
    It can’t be done!
    It probably can be done, but it’s not worth doing.
    I knew it was a good idea all along !!!”
    Sir Arthur C. Clarke

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee buna sau proasta, va fi pusa in aplicare daca este sustinuta de cine terbuie si daca implica si persoanele care trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie îmi pare că e nevoie de ceea ce americanii numesc enabling şi viziune clară
    şi nu pleci până nu o transmiţi

    RăspundețiȘtergere
  4. X nu se lasă puțin pe spate

    RăspundețiȘtergere
  5. ... poate ca inca nu este timpul acestei idei? va trece putin, si va veni un alt X, cu aceeasi idee, doar ca un pic mai geniala si el o va face mult mai bine. Ideile nu mor, noi murim ...

    RăspundețiȘtergere
  6. ideiile nu mor, deacord

    CEO twitter, ia venit ideia mult mai devreme, a tinut-o in buzunar atita timp chit era nevoie,
    si multe alte exemple...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu