m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 27 februarie 2011

comunicarea în companii

comunicare în companii decurge pe 2 căi

oficială și neoficială

noi avem câteva modele de comunicare la nivel organizaţional

abordarea clasică-ignoră partea socială a comunicării, oamenii sunt priviți ca intrumente care pot primi ordine și sunt remunerați pentru executare

abordarea relaţiilor interumane- aici continue să domine comunicarea top-down și comunicarea doar pentru obiective oficiale, dar apare termenul de feedback

abordarea resurselor umane-comunicarea devine multidirecţională şi legată de relaţii, feedback-ul este utilizat pentru o mai bună rezolvare a problemelor şi stimularea împărtăşirii ideilor . adica aici deja mai bine

abordarea sistemelor şi cea culturală-aici e o nouă eră, bazată pe sisteme 2.0 pe diferențe culturale și pe o excelență a comunicării


ce înseamnă o excelență a comunicării?
cultură participativă
comunicare în ambele sensuri
echitabilitate femei=bărbaţi, tineri=bătrâni
structură decentralizată şi mai puţin formală a comunicării



și cel mai important element:
schimbul de informație major se face pe calea neoficială-la o cafea/ceai afli mai mult decât din 10 mailuri sau note interne

iaca șa

5 comentarii:

  1. uneori scrii posturi care se «digeră» greu la ora asta (00:01) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mă bucur că se digră greu și că îs informative

    printre altele-creierul meu e ocupat în mare parte de așa ceva...blogposturile îs doar cealaltă latură :) neoficială

    RăspundețiȘtergere
  3. mă bucur că se digră greu și că îs informative

    printre altele-creierul meu e ocupat în mare parte de așa ceva...blogposturile îs doar cealaltă latură :) neoficială

    RăspundețiȘtergere
  4. uneori scrii posturi care se «digeră» greu la ora asta (00:01) :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu