m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 19 februarie 2011

cum ar fi fără

Jack Dorsey la Oleg pe blog a recunoscut că idea de twitter a început de la faptul că avea un BlackBerry(istoria e mai sofisticată dar cam asta e idea)


Andrei azi (tot pe twitter) s-a lansat în fantezii despre cum ar fi dacă nu am avea bloguri, făisbucuri și twittere

în primul rând eu nu aș cunoaște foarte multă lume :)
în al doilea, pe bune, nu am ști atât de multe despre mulți
mă gândeam ce unește atât de mult comunitatea online? și răspunsul ar fi că suntem ca o familie, sat, echipă mare în care toți știu cine și ce mănâncă, cam cât doarme, uneori cu cine, cine și ce face pentru a avea viața pe care vrea să o aibă, și încă și mai ieșim la beri ceai uneori

dacă nu ar fi tot asta de unde noi am ști că X ieri a luat ultimul examen iar Y tocmai și-a rupt logodna?

deci 2.0-connecting people mai ceva decât nokiile microsoftului

P.S. și totuși rețelele sociale sporesc socializarea, nu o distrug așa că no stress, puteți să stați cât vreți pe fb da chiloții are să vi-i spele mașina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu