m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 9 februarie 2011

un fel de evoluţie





4 ani
există Moş Crăciun, Făt Frumos şi Supermăn(şi încă un ciuvac Urecheanu)ei au să facă ca totul să fie bine

8 ani
există dubii în privinţa la personajele din poveste dar cu siguranţă există binele şi răul
tu eşti cu binele

14 ani
există sexul, adica speri că el cândva va exista în viaţa ta, restul îs pe stand by

20 ani
bine şi răul absolut evident că nu există, dar există acţiuni de bine şi rău, ideauri şi valori
spre exemplu: totul trebuie să fie reciclabil, pădurile salvate, gunoiul aruncat în urne, fiecare trebuie să facă aşa încât ceea ce îl înconjoară să fie mai frumos
de ce oare unii oameni nu înţeleg asta?

30 ani
există profitul
oamenii nu îs gata să plătească mai mult pe produse reciclabile?
atunci eu am să le dau produse nericiclabile
femeiele vor sâni artificiali, le dau sâni artificiali
nu îmi pasă care îs urmările: clientul vrea-clientul are!
iar odată cu profit am şi ceea ce îmi doream acum 16 ani, am totul!

40 ani
rutină, totul e rutină
dacă am destui bani atunci îmi pot permite să fac ce vreau
în rest, rutină

50 ani
viaţa e un c**at
murdărie şi vieţi ruinate pentru bani
de unde s-a luat atâta josnicie?

60 ani
există valori şi idealur, generaţia tânără nu le respectă şi asta e trist :(

70 ani
există binele şi răul
aproape toţi îs răul... prea mult rău în lume


sursa imagine

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu