m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 15 decembrie 2010

răspunsuri! de unde să le ei?




oamenii au prostul un obicei de a căuta răspunsuri la orice

de ce răsare soarele?
ce să fac mai departe?
de ce mă doare când loveşti?
de ce nu e la fel ieri ca azi?
de ce? de ce? de ceee?! de ce oaia nu e lup?

şi asta nu e rău
datorită curiozităţii înnăscute(şi a lenii)ne dezvoltăm, descoperim focul, roata, posibilităţi de a zbura şi, posibil într-o zi o altă planetă pe care vom trăi mai bine decât pe asta

numai că, curiozitatea când înfrăţită cu lenea duce la altceva
vrei răspunsuri, dar nu prea vrei să cauţi

şi atunci tot ce îmi vine să răspund: da ce eşti copil?
eu nu-s enciclopedie, eu am întrebările mele
iar când am prea multe de la toţi, mă pierd şi mă fac mic-pitic

cine vrea răspunsuri să le caute singur întăi

3 comentarii:

  1. culmea. iaka si eu des ma intreb daca e sanatoasa curiozitatea lumeasca. si daca nu face asta sa complicam totul...

    RăspundețiȘtergere
  2. curiozitatea e bună
    dar când vrei răspunsuri la întrebările la care tre să răspunzi singurel ap e

    http://www.youtube.com/watch?v=_haKAtZTCNg&feature=player_profilepage

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu