orice acțiune trebuie să corespundă unei necesități a societății, e mult mai ușor să identifici necesitatea și să fii pioner în satisfacția ei decât să educi piața pe produsul tău
dacă aș vrea
pe facebook: aș promova o grădiniță, generația facebook începe să intemeieze familii, începe să facă copii,
în același timp populația facebook-ului moldav sunt în mare parte oameni cu studii superioare și servicii care le plac, deci puțin posibil să se lase de job acum și pe mult timp de dragul pruncului
poți:
1. pune poze-pentru o grădiniță asta deja e o reclamă de aur
2. video
3. opinii și tăgui clienții actuali-genial
4. investiții adiționale 0 lei
aș deschide acum această pagină-profil pentru a înțelege mai bine funcționarea facebook-ului, a acumula fani și a alege cea mai bună strategie->în maxim 1 an devin alegerea numărul unu pentru generația fb în ceea ce înseamnă grădiniță
(capitalizarea se face evident prin numărul de clineți)
pe twitter: aș lansa un canal de oferte de joburi, scurt în 100 de semne+link, cu eventuale consultări la nevoie, consultările sunt absolut necesare pentru a adăuga senzația de atitudine personală pentru fiecare client
aș lansa acum idea, pentru a acumula followeri, pentru a prinde credibilitate și pentru a crește în volum
în 2-3 ani devin alegerea numărul 1 pentru twitioții din Moldova(majortatea taman or absolvi)
(capitalizarea se face de la companii prin numărul de angajați)
P.S. dacă cineva o face vreau 1% din afacere
sura imagine