m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 18 septembrie 2010

cui îi trebuiesc bloggeri populari?



popularitatea bloggerilor în Moldova începe să crească
suntem invitați la degustații de bere,
la întâlniri cu politicienii,
la televiziuni,
unde și unde.

mulți au început să vadă în bloggeri un fel de agenți al schimbării (aici)

cui în Moldova îi este avantajos să aibă bloggeri puternici?

  1. televiziunilor: e bine, îți faci "bloggeri de buzunar" care promovează televiziunea și televiziunea îi promovează pe ei. numa că undeva acest cerc se va finisa, fie și pe spirală. și mai e ceva, bloggerii de azi sunt anonimii de ieri, de asta îi mai ușor să fie manipulați decât pe cei care sunt în public de mai mult timp
  2. companiilor. un blogger în Moldova după calculele mele costă plus minus 1000$. pentru o companie nu e mult. o să avem bloggeri cumpărați curând. dacă nu deja. bloggerul cumpărat scrie la comandă
  3. politicienilor. vezi punctul 2
cui nu îi este avantajos ca bloggerii să fie puternici?

nimănui. un blogger puternic înseamnă un formator de opinie. media tradițională are un areal mai vast de "acoperire" dar bloggerul este de mai încredere pentru cititorii săi. și totuș nu e chiar așa de ușor să controlezi un om de capul său, fie și pe bani, de bani te saturi, de puterea exprimării nicicând.

P.S. știați că în Russia mulți îi consideră pe bloggeri a fi unicii oponeți informaționali, cu potențial, a Kremlinului?


text © Nicolae Apostu