m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 17 septembrie 2010

2 pași înainte


mama vorbește prin skype cu o cloegă de liceu
colega este în Canada
mama vorbește mult cu ea, e gratuit, și are video

interesant când erau la școală și ieșeau ei la un biscuit cu suc se gândea oare că vor ajuge să vorbească peste ocean, și să se vadă pe o diagonală de 15"?

nu prea cred, tehnologia de azi e cu 2 pași înainte față de ce îmi imaginam eu acum 15 ani în urmă(sau poate eu puțină iarbă fumam?)

eu ce la bătrânețe am să fac sex prin cablu?

sursa imagine

11 comentarii:

  1. așa o vor face numai nostalgicii deprimați)) va fi prea retro...

    RăspundețiȘtergere
  2. cum s zice... retro invie de fiecare data. dak peste citiva ani, o s te saturi de sex prin cablu, o s treci la cel clasic :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nuștiu nuștiu, la ce idei aveam pe la grădiniță și clasele primare acum nu aș spune că suntem cu 2 pași înainte. eram sigur că la 25 de ani voi putea să mă teleportez în orice colț al lumii... how about that? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei am dramatizat si eu oleaca :D
    Sau poate totus iarba mea e mai slaba

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah da
    Si sa nu confundam zborul total a imaginatiei cu ceea ce crezi ca va fi cam posibil in baza dezvoltarii tehnologice care o vezi cu ochii

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu