m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Moldova-Finalnda scor final 2:0 (foto)


fui la meci
aici eu zâmbesc satisfăcut


nu am să vă poveste cu cât mai sus în clasamentul FIFA se află Finlanda, sau ce ar însemna o astfel de victorie pe plan fotbalistic
am să spun doar:
am câștigat și pe merit
controlul balonului și ofensiva a fost de partea noastră, nici nu știu ce e asta: magia noului antrenor care dispare repede, sau într-adevăr creștem
oricum eu sunt fericit și o națiune întreagă la fel
în autobuzul în care mă întorceam acasă numai despre fotbal erau vorbe, și vorbe de bine, în ograzi oamenii discutau despre meci și râdeau
plăcut
unui popor nu îi trebuie mult pentru mândrie și fericire, doar succese :)








4 comentarii:

text © Nicolae Apostu