m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 20 august 2010

schimbând lumea



aceasta probabi îi o altă temă tic pentru mine

schimbarea lumii vs. schimbrea ta însuţi
multe scrise despre asta

azi am realizat ceva: ca să schimbi lumea, trebuie să te shimbi pe tine
într-atât încât să devii model de inspiraţie pentru alţii
şi ei să te urmeze, să dorească să devină ca tine. şi prin asta să schimbe lumea, adica prin sine, iar în esenţă prin tine, prin obiectivele la care i-ai inspirat

o mică precizare doar: don't be evil, cap nu duce la bine niciodată, verificat, nu de mine da de alţii

exemple reale care au făcut asta?
hai veniţi voi

sursa imagine

10 comentarii:

  1. Sunt de acord ca fiind un role model schimbi lumea. Nimeni nu spune ca pentru a o schimba, trebuie sa ii influentezi pe toti. Prin a fi tu model poti ajuta sa creasca un om, un lider, o persoana care va constitui un moment de cotitura pt o familie, un oras, tara, regiune, continent, sau, de ce nu, mai sus! Nici nu stii de unde se inspira oamenii mari! tu poti fi inspiratia cuiva, sau poti sa te schimbi in dependenta de ce inveti de la altii! +1 pentru articol :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Precis ai vreo 2 beri in cap :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Genia: merci de apreciere :D

    Anonim: ne beau bere, mne svoei durosti hvataet

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt un model de inspiratie pentru Mine! Eu ma iubesc pentru ceea ce sunt, eu ma apreciez pentru ceea ce fac, eu ma urasc cand fac niste timpenii, eu ma critic..si o fac asta fara mila..eu ma numesc desteapta sau *proasta..depinde de ce sunt in aceasta zi...
    Sunt un model petru mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. bun, ai început de unde trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Of,Nicu cateodata cu tine insuti e greu sa te intelegi pentru schimbari, dap cu toata lumea, dar merg inainte cu pasi siguri :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    apu asta e idea, glavna cu tine să te înțelegi și să ai obietiv, nu te lua de lume :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Of,Nicu cateodata cu tine insuti e greu sa te intelegi pentru schimbari, dap cu toata lumea, dar merg inainte cu pasi siguri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu sunt un model de inspiratie pentru Mine! Eu ma iubesc pentru ceea ce sunt, eu ma apreciez pentru ceea ce fac, eu ma urasc cand fac niste timpenii, eu ma critic..si o fac asta fara mila..eu ma numesc desteapta sau *proasta..depinde de ce sunt in aceasta zi...
    Sunt un model petru mine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Genia: merci de apreciere :D

    Anonim: ne beau bere, mne svoei durosti hvataet

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu