m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 24 august 2010

pe pumni


fiecare zi e o luptă:
pentru loc în transport public
pentru o picătură de apă
pentru a sta mai puțin în rând sau mai mult în pat

asta probabil e în sânge la orice bărbat: necesitatea de a lupta, de război, de bătălie
la mine în ultma vreme din când în când apare necesitatea să pun mănuşile de box pe mâini şi să mă măsor cu cineva, dezirabil mai mare ca să fie mai interesant..pânăcând evacuiez totul în sala de forţă fără violenţă dar cine ştie cât va dura(cică avem și antrenamente de kick-box)

poate vine toamna şi aduce calmul? deşi se zice că nebunii se numără în primăvară şi toamnă

pace

sursa imagine

5 comentarii:

  1. am ș eu chef de box. o partidă? ))

    p.s. n-am experiență))))

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu, încă de sâmbătă poate oi avea
    accept provocarea(mai ales că ești mai înalt și greu ca mine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. 80 kg, +- 2-3 kile xD

    să văd dacă-mi trece spatele pân atunci...
    dacă da - o partidă la greu xD
    dacă nu - așteptăm)))

    RăspundețiȘtergere
  4. aoleu...aveam pretentii...evacuiezi?

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu