m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 17 august 2010

iubiţi-vă patria (aici orice cuvânt de legătură)



mai multă lume a vorbit/vorbeşte de emigrare, Canăzi, laItalii înMoscovi ş.a.
da eu ca bou continui să cred în ţara mea...

mi-i interesant cum toţi aşteaptă un Mesia care odată ce va veni la putere va salva Moldova de toate: de inundaţii, de coduri roşii, de corupţii şi altele
iaca toţi credeau vine AIE şi fsio! сразу заживем по еврейски ой.. по европейски, da aici hop! din tufişuri o maaaare p%#ă, adica demostraţie a faptului că totul începe de la tine şi schimbarea se face de fiecare, cu efort şi dedicaţie

nu hai să înţelegem, că nu poate niş un Chirtoacă, Filat sau Lupu schimba nica(chiar dacă tare-tare-tare vrea, ceea ce de fapt nu e garantat încă)
ce folos să zici că toţi îs porci şap să arunci pe jos hârtiuţa pe care o ai în mânuţă?
du-o #mat până la urnă că nu îţi cad picioarele! verificat

în fine, mori de vânt, nu zic nica nou, toţi parcă ştiu asta, da nimeni nu face nimic

ascultăm aici că e tare bun cântecul. şi încă îmi pare că dacă ne-am uita la film am avea multe de învăţat

over and out

sursa imagine

16 comentarii:

  1. am pus filmul la download, îmi iubesc patria și mă folosesc de un tracker național :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu tot
    vreu s trăiesc aici!!!
    ş vobşă iubesc oraşu ăsta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am făcut ceva şi fac ceva, am inceput schimbarea de la mine, dar m-am dezămăgit profund, mă sacrific în zadar, cum am mai spus-o suntem într-un tunel întunecat la sfîrşitul căruia se vede lumină dar tunelul în #mat mea nu se termină !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maestro, bravo exemplu de pirat patriot :D
    Olea :)ap deam suntem 2
    Shapiro_dap tu vrei tunelul tau sa se termine pana la 30 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  5. da' ghini o mai zishi! :)

    mai raruts oameni care asa s gindeasca.
    la noi toti asteapta pe cineva care brusc totul s schimbe spre bine. desi singuri ori il critica, ori nu fac nik. da' ar fi trebuit sa-i vina in intimpinare.

    (apropo, ca si in cazul inundatiilor, soldatii lucrau cu zir, da patimitii, intr-o parte, pescuiau peste...)

    P.S: da eu iubesc Bălţul! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. beliţi ruskii gorod! :D

    ce să zic..poate erau în condediu oamenii şi se odihneau la o undiţă :)

    P.S:beliţi ruskii gorod! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. nea! prosta, in Balti moldovenii n-au demnitate si graiesc in rusa >:(
    mama lor de fricosi...

    RăspundețiȘtergere
  8. la cur treb de dat :D
    când vin prind pe primu şi înşep să îl înCurajez

    RăspundețiȘtergere
  9. =))))
    ap's vii mai degraba, sa reusesti pe toti sa-i prinzi!

    RăspundețiȘtergere
  10. ciotka patrioti! love it!
    vapceta poate eu gandesc aiurea, dar eu cred ca trebuie de trait acolo unde tii ghine tie... cie ia Italia Africa Rusia sau Moldova, pan la urma ai doar o viata ...

    da da stiu , tre sa lesi in urma ceva...
    si daca se sfarseste lumea .. cui ai sa pese ..

    mai sunt nuante de genu...
    tipa patriot ....
    daca sa luam asa .. in 20 -30 de ani poate maxim 50, dupa cum o spus si Discovery , mama o sa fie in AUstralia , Bunelul in Germania si Fratele in Moldova...
    asa ca ...

    RăspundețiȘtergere
  11. da eu nu mă uit tv așa că nuș ci o zis discovery

    RăspundețiȘtergere
  12. :) ... o zis ... o zis ca o sa ne amestecam foarte tare .. deja incepem sa ne amestecam

    RăspundețiȘtergere
  13. eu dimineața am făcut amestec de cafea cu lapte, taare bun o fost, mulțumesc celui cu lapte
    ap de ce să nu ne amestecăm dar? dacă e bun?

    RăspundețiȘtergere
  14. nea! prosta, in Balti moldovenii n-au demnitate si graiesc in rusa >:(
    mama lor de fricosi...

    RăspundețiȘtergere
  15. beliţi ruskii gorod! :D

    ce să zic..poate erau în condediu oamenii şi se odihneau la o undiţă :)

    P.S:beliţi ruskii gorod! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. da' ghini o mai zishi! :)

    mai raruts oameni care asa s gindeasca.
    la noi toti asteapta pe cineva care brusc totul s schimbe spre bine. desi singuri ori il critica, ori nu fac nik. da' ar fi trebuit sa-i vina in intimpinare.

    (apropo, ca si in cazul inundatiilor, soldatii lucrau cu zir, da patimitii, intr-o parte, pescuiau peste...)

    P.S: da eu iubesc Bălţul! :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu