m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 15 martie 2010

tăcere pe 7 aprilie, continuare

idea capătă continuitate
iese de pe web, se alipeşte şi la viaţa reală, schimbă paradigmele

eu am propus să facem o zi de tăcere pe 7 aprilie

cineva a zis că atunci vor vorbi oportuniştii, dar eu văs spun: dacă vom tăcea toţi până şi oportuniştii nu vor îndrăzni să glăsuiască

acum a mai apărut o idee să venim cu lumânări în piaţă, pe 7 de dimineaţa

ar ami fi ceva? lucrurile se uită dacă nu ne facem timp să ne aducem aminte!

7 să fie zi de tăcere şi amintire
să aducem o lumânare în PMAN

sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu