eu totuţi cred că noi avem o problemă cu blogurile iestea
adica... nu că blogurile ar fi o problemă, dar noi suntem la sigur
ei cum aşa?! conform calculelor mele (care sunt confirmate şi de Artur) există nu mai mult de 200 de cititori permanenţi de bloguri(şi pofic că îs peste 1000 înscrise, uneori чукча не читатель-чукча писатель)
restul?
că de, noi toţi suntem păroşi pe chept şi avem peste 100+ de vizitatori unici pe zi!
da restul dragii mei îs random
adica: ai pus lincul pe twitter sau facebook, or a apărul pe blogosferă, sau mai recent pe civic.md, sau câte mai sunt pe acoloiană, şi o văzut Petrică lincul cu o imagine interesantă(ţâţe goale sau maşină interesantă), şi hop! a intrat, dar va mai intra a 2-a oară?
numai dacă mama îi mai dă bani de internet cafe iar, şi atunci mai degrabă a năvăli pe red tube nu?
şap mai avem deaieştea care scriu special despre fabrici de staruri sau se gândesc că "chiloţii lui Leontiev" ar fi o căutare bună în ajund de sosire aacestuia la noi pe meleag şi bagă aşe titlu
vorbă nu-i, vizite vor fi, şi încă tare multe!
dar oare asta crează-generează cititori fideli de bleguri(sau blohuri)?
tot nu!
iac aşa dilemă
şi problema tot noi suntem, că ne tusuim între noi, între noi ne votăm între noi ne promovăm şi cu maaaaaaare greu mai atragem o persoană două să îşi facă blog şi atunci să citească şi ei
piaţa de internet în Moldova este una dinamică, şi acum e timpul când trebuie să o acaparăm, iar pentru a atrage public este nevoie să generăm conţinut şi nu să jucăm ping-pong cu teme imaginare
cât de meschin nu ar fi ceea ce voi scrie mai jos dar
7 aprilie
Pavel Turcu
Vot la 16(mda..aici unii ar putea să zică că nu dar eu insist)
au fost teme compuse de bine de rău aici pe blogosferă şi tot ele au adus cele mai mari salturi în vizitatori(şi nu îmi spuneţi că e doar la mine asta, că va fi mincină)
ce înseamnă asta?
avem nevoi de oameni gata să creeze şi nu să urmeze
trebu curaj simplu fiind zis. şi lipsă de invidie
admir oamenii care ştiu să creeze ceva pe blogul lor, fără să critice excesiv iniţiativele altora
poate una ar fi un Partid al nostru?
Ah da şi e nevoie de multe multe bloguri noi şi specifice, ca aista
foto de aici
bine spus ”trebu curaj simplu fiind zis. şi lipsă de invidie”
RăspundețiȘtergerepe linga asta piata din Moldova trebuie educata in paralel cu procesul de ”acaparare”, astfel sa se primeasca un proces ce se va completa unul pe altul, oferind posibilitatea de evoluare a acestei pieti in conformitate cu necesitatile oamenilor, astfel sporind ”cererea” tot pentru ei
dupa cum a fost mentionat si in al doilea punct din http://cetedeme.blogspot.com/2010/03/7-trends-in-training-outsourcing.html, educa-l sa aiba nevoie de ce am eu.
orcum eu îs de părerea că primul vine conţinutul
RăspundețiȘtergerePana la sf lui 2009 obisnuiam sa citesc mai mult bloguri din Franta, Marea Britanie, Romania si cateva din Moldova
RăspundețiȘtergereAsta si m-a frapat la blogosfera noastra, exista putine bloguri specializate...si nu prea inteleg motivul...
suntem generici
RăspundețiȘtergereBun articol.
RăspundețiȘtergereIn privinta blogurilor specializate problema e ca nu sunt specialisti care sa le scrie si nu sunt interesati care sa le citeasca.
crezi?
RăspundețiȘtergereavem mulţi specialişti... în training, jurnalistică, adevertising
iar publicul se educă, necesitate există, trebuie doar puţină răbdare şi mult lucru
Este ceva foarte specific la mine: nu-mi plac lucrurile ”trendy”. Desigur, există excepții. Dar nu am vrut și nici nu am putut scrie nimic despre ”7 aprilie, Pavel Turcu sau Vot la 16”. Iaka, am spus-o)
RăspundețiȘtergeree ok
RăspundețiȘtergerecu timpul se va schimba...sau nu:P
tu acum treci prin perioada romantico-rebelă în blogărit :D
a şi mai e ceva!
RăspundețiȘtergerenu e nevoie să scrii despre ceva dacă nu vrei să scrii
eu nu am scris despre vre-un cevai dacă nu era la mine în cap :)
Bun articol.
RăspundețiȘtergereIn privinta blogurilor specializate problema e ca nu sunt specialisti care sa le scrie si nu sunt interesati care sa le citeasca.