omenirea e în criză de idei, sau în permanentă nevoie de pornografie mentală, sincer
să luăm exemplul simplu a Fabricii de Staruri
câţi dintre cei care au participat la FdS la noi sau în Russia au devenit vedete? cel mai vestit îmi pare ca îi Timati care nici nu a câştigat la "zavod" nici nu era cel talentat de acole
în acelaşi timp, ca să nu mergem departe acelaşi Bilan sau Balan (mmm ce coincidenţe) nu au participat la nici un feli de concurs dar reprezintă, vreţi sau nu, pop-scena ţărilor din care vin şi îndrăznesc să spun eu, pop-scena regiunii est-Europene
ap nafiga nouă proiecte care nu produc nimic înafara de bani uşori, rapizi şi de moment, adica pur şi simplu proiecte de consum
pe scurt nu înţeleg eu ce găsiţi voi în FdS
sursa gif
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergerenu vrem nimic înafara de bani uşori, rapizi şi de moment
RăspundețiȘtergere:)
Ion Grosu renunţă la propriile comentarii!!
RăspundețiȘtergerealta... dap banii ta nu nia ni vin, şi nu la cei care se uită... nafic se uită?
fie deoarece s-au săturat de politică (căci în mare parte doar asta se arată la televiziune), fie emisiunile culturale le depășesc nivelul de intelectualitate.
RăspundețiȘtergerefie apare la televizor: cumătra, padrujka, drugu și tăt neamu :)
variant...
RăspundețiȘtergereoricum ii junk
şi nica sex
Marketing Nicu, marketing! Televiziunea este si ea o intreprindere care are scopul sa cistige bani. Televiziunea nu mai este demult un mediu intelectual sau educativ ci unul distractiv si cum mediile distractive produc multi bani in dependenta de publicul tinta si valorile clientilor sai potentiali... poti sa faci si tu concluziile singur mai departe. dar inainte de a face concluzii: societatea evolueaza, tot mai multe necisitati sunt satisfacute si lumea incepe sa caute interes in ceva nou, care shokeaza, care pe undeva nu are o mare valoare dar este divers si prin simplicitatea sa cucereste atentia:) nu am privit FdS dar cred ca aici spiriul de competitie este priveligiat/observat si nu uita de voyeurisme :)
RăspundețiȘtergeredin tot ce ai zis voiarism-ul îmi pare cel mai motivant element pentru cei care urmăresc
RăspundețiȘtergereMarketing Nicu, marketing! Televiziunea este si ea o intreprindere care are scopul sa cistige bani. Televiziunea nu mai este demult un mediu intelectual sau educativ ci unul distractiv si cum mediile distractive produc multi bani in dependenta de publicul tinta si valorile clientilor sai potentiali... poti sa faci si tu concluziile singur mai departe. dar inainte de a face concluzii: societatea evolueaza, tot mai multe necisitati sunt satisfacute si lumea incepe sa caute interes in ceva nou, care shokeaza, care pe undeva nu are o mare valoare dar este divers si prin simplicitatea sa cucereste atentia:) nu am privit FdS dar cred ca aici spiriul de competitie este priveligiat/observat si nu uita de voyeurisme :)
RăspundețiȘtergerenu vrem nimic înafara de bani uşori, rapizi şi de moment
RăspundețiȘtergere:)