m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 8 martie 2010

8 martie 2010-nu e motiv de flori

am fost educat aşa ca să am un respect deosebit faţă de reprezentante-le sexului opus
nu mi-aş permite un gest urât în adresa unei doamne
în ultimul timp sunt atâtea speculaţii despre relaţiile bărbat-femeie că mie uneori mi se face tristo-vesel
adâncindu-ne în aceste discuţii, fără îndoială interesante, pierdem esenţa relaţiilor bărbat-femeie: nu există un sau o mai bun/ă
noi am fost creaţi ca să ne completăm reciproc şi formăm în felul acesta idealul

azi, şi zilnic sunt fericit că există o disonanţă şi în acelaşi timp echilibru anume pentru că suntem atât de diferiţi şi diferite

iar 8 martie nu e motiv să dai flori sau faci cadouri
nu!
motivul este însuşi existenţa acelor femei pe care le iubeşti: mame, iubite, fiice, profesoare lista poate continua

5 comentarii:

text © Nicolae Apostu