m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 13 august 2011

subiectiv/obiectiv

în vânzări una din greșelile începătorilor constă în a prezenta produsul în baza unor caracteristici subiective?
comod
frumos
durabil
moale

sunt caracteristici care pot fi puse ușor sub senul întrebării frumos? comparativ cu ce? durabil? mai durabil decât ce? moale? mai moale ca puful?

pe de altă parte
este făcut din lemn
are piciorușe lustruite
învelit cu piele
culoare roșie
sunt caracteristici obiective, contra lor nu prea există un argument

cele subiective vin din percepție, percepție fie comparativ cu ceva
fie, în baza setului personal de valori, iar seturile de valori sunt diferite la toți
frumosul meu poate fi diferit de frumosul tău, numai că dacă eu am să îți vând ție, în mod normal mă voi proiecta pe necesitățile tale, iar dacă doar îți povestec o întâmplare din viața mea atunci eu voi reda în baza setului propriu de valori

profesioniștii în timpul lucrului nu își aparțin sie


P.S.
ca să vezi cun un nene face o prezentare chiar bună, și combină exemplar caracteristicile obiective și subiective VEZI VIDEO!!!


nu fac reclamă, arăt un exemplu doar :) pentru toți iPad-ul este dramatic de frumos? pentru mine nu, dar el pare convingător

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu