m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 24 august 2011

beu și eu ca moldovanu...

iaca toți fie fac glume pe seama faptului că noi avem unul din cele mai ridicate per capita nivel de consum a alcoolului din lume, dar nimeni nu își pune întrebarea de ce

între timp noi trăind într-un capitalism avansat fel de 2 feluri
și poporul vrea pâine și show

de show politic obosim, că de, cu actorii ieștea îi clar, piesele se schimbă da rezultatul e acelaș
pâinea ne vine de pe la 'Talea și 'Tugalea
da' iaca cu distracțiile mai prost

Disney Land aici nu-i, am căutat
concerte? au fost Scorpions odată și de vreo 2 ori pe an cântă Snails, da asta în Chișinău, că pân aici te aduce avionul, în restul țării imposibil de ajuns - cu așa drumuri

teatru? cinema? cenacuri culturale?
haha! neah, show-ul trebuie să fie rapid, de impact și dezirabil să aibă cea mai mică șansă să producă senzații asemănătoare sexului flirtului

apu iaca: băieții și fetele iau o căldare de vin
beu 2/3 din ea și apoi mai adaugă 1 sticlă de vodkă și vreo 3 litri de apă rece, dătătoare de viață, din fântâna care este din inima Moldovei, apa pe care au băut-o străbunii...
și avem 2 căldări de vin pe seară

este și opțiunea glamuroasă:
am fost ieri seara la club și băii, așă de bine o fost, nu țin minte nica
da asa îi pentru snobi

pe final un cântecel dedicție, mai ales că el va cânta de sărbătoarea Limbii Române în PMAN



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu