m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 2 august 2011

libertate de ochii lumii

eu îmi pare că am mai abordat tema asta
numai nu ştiu dacă cu voi...

în fine, cine dintre noi se gândeşte la ce este adevărat
şi ce e superficial?

câte perechi mai sunt împreună pentru că se iubesc
şi câţi soţi şi soţii fac cuplu numai pentru că aşa îi inerţia?
la noi până şi marele cuplu-triplet a ţării mai stă sub o plapumă numai pentru că aşa li e dat...nu mai merge nimic în familia asta dar, ei continuă

gura lumii e un fel de lup al copilăriei, cu care ne speriau mamele când eram nu prea ascultători
da ce oare va zice twitterul satul dacă fac nu ceea ce trebuie da' ceea ce vreau?

şi noi->acea gură fiind, cu plăcere şi siguranţă judecăm tot ce ne pare ieşit din comun
şi automat ne închidem bariera pentru noi înşine în a acţiona liber/deschis

aşa şi trăim de pe o zi pe alta: băieţii vin la ASEM cu băha lu' tata fără să aibă bani pe contul de telefon
fetele merg la Cocos(sau care-s cluburile glamuroase amu?)în speranţa să găsească acolo prinţul, da prinţul tot e cu băha lu' tata fără bani pe contul telefonului mobil

da libertatea între timp e undeva departe, în ghete rupte scuipând pe opinia publică
şi uneori libertatea zice:


da nu mereu, libertatea totuş e iubitoare şi calmă :) dacă ai curajul să o încerci

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu