m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 25 aprilie 2011

cine știe carte are patru ochi...



mereu mă uimesc oamenii care cred că dețin adevărul absolut și nici nu doresc să asculte o altă opinie

oameni care atunci când se dezamăgesc în ceva varsă atât de mult otravă în cana sa încât otrava se revarsă asupra altora, printre altele, dacă țineți minte la finalul lui Romeo și Julieta primul nu era mort, și dacă ea ar a fi avut răbdarea erau să fie împreună și nu numai în lumea de apoi

și în genere în viață valoarea omenilor se reduce la ceea ce putem să acceptăm și iubim în ei necătând la toate, nu să idealizăm, oameni valoroși cu adevărat în viață sunt foarte puțini, iată de ce eu am încetat să dau cu pietre în cei la care țin și mereu încerc să îi înțeleg pe ei întâi

păcat că nu toți pot așa


sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu