m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Offline cu Lupu Marian


după întâlnirea cu Filat a urmat oferta de offline cu Lupu
de data asta organizat de Privesc.Eu, sau mă rog, promovat de aceştia

opinie:
organizarea a fost mult mai bună de data asta, fără camere, în fără căldură, fără de răspunsuri cazone şi de parcă scrise pe foiţă din timp, am aflat interensante, pot împărtăşi puţine însă aici, pentru că ni s-a dat clar de înţeles că mult din ce s-a zis a fost doar pentru cei prezenţi
interesant a fost că mai mult de jumate din tot timpul s-a vorbit de 7 aprilie, dar am reuşit să epuizăm subiectul şi să trecem la alte teme

eroul întâlnirii:
Marian Lupu s-a dovedit a fi un economist bun cu viziuni clare de cum ar trebui să lucreze un top management a ţării, în acelaşi timp nu sunt sigur că l-aş vota preşedinte din simplu motiv că eu vorbesc româna iar el "moldoveneasca", eu sunt pro vot la 16 iar el consideră aceasta a fi prematur

politic:
nu a ascuns niciodată şi nu ascunde că este mai degrabă de centru-stânga decât dreapta, se demostrează atât prin deschdierea faţă de CSI cât şi toleranţă pentru tot ce înseamnă mulţi oameni din prezenta opoziţie, pe când colegii lui de alianţă sunt cu mult mai tăioşi vizavi de aceştia

AIE
suprinzător, dar mi s-a părut că l-a complimentat pe Ghimpu de câteva ori, deşi dacă stăm să ne gândim electoratul PL niciodată nu va vota PDM şi invers, respectiv, teoretic, ei ar putea reprezneta o alianţă bună care ar balansa viaţa politică din Moldova, mie în orice caz mi-ar fi interesantă o astfel de simbioză

epilog
alegerile şi electorala 2010 vor fi ŞI mai ŞOCANTE, cinevai o să aibă dispri ce scrie, da?

9 comentarii:

  1. vsv de "nu sunt sigur că l-aş vota preşedinte din simplu motiv - că eu vorbesc româna iar el "moldoveneasca"" - Nicu, nu cred ca este un criteriu super puper important pt a nu vota pe cineva! bineinteles daca acel cineva se pricepe bine la management de tara sau etc. si vsv "eu sunt pro vot la 16 iar el consideră aceasta a fi prematur" eu tot consider 16ani k fiind prea devreme pt a decide chestii statale.. daca si la 18 deseori te minunezi de "inteligenta" unora. in fine...

    RăspundețiȘtergere
  2. exact! pai da eu asta am facut, mi'am exprimat opinia mea ;) doar ca am afisat "expresiile" tale vsv de care m'am exprimat/ Noroc!

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce o persoană de 16 ani nu poate să-și exercite dreptul la vot, pe lîngă o bunicuță de vre-0 75 de ani, care să mă iertați dar nu se știe dacă va mai trăi încă 4 ani de mandat, poate să voteze... și încă cum mai votează!!! și pe patul de moarte cred că ar pune ștampila în dreptul semnului PCRM.

    Susțin inițiativa de vot de la 16 ani.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu aş formula atât de extrimist
    nu poţi impune cenz de vârstă pentru oamenii mai bătrâni, dar există ft multe argumente şi fără asta
    dacă ai chef şi ţi-i interenant

    http://nicolaeapostu.blogspot.com/2010/02/de-ce-votare-la-16-ani.html

    http://nicolaeapostu.blogspot.com/2010/02/videodezbateri-vot-la-16.html

    RăspundețiȘtergere
  5. nici gînd să exclud bătrînii, doar am vrut să evidențiez relevanța votării de către tineri de 16 ani :)

    RăspundețiȘtergere
  6. exact! pai da eu asta am facut, mi'am exprimat opinia mea ;) doar ca am afisat "expresiile" tale vsv de care m'am exprimat/ Noroc!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu