m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 21 aprilie 2010

eu nu, voi cei răi


şi dacă te-ai opri pe o secundă din a arăta cu degetul
dacă ai încerca să înţelegi, şi nu să fii îneles

ori de câte ori închid gura sunt foarte fericit de câte aflu, păcat că o fac rar
şi tu?

pe bune, am ajuns să dăm vina pe unii pe alţii, să vedem cât de imperfecţi sunt apropiaţii noştri, iar noi mereu pe cal alb, noi perfecţi şi rebeli, că de: nu mergem în rând cu toţii

şi punem mini-braduri pe toţi: grasul, proasta, blonda, chelul...

apropo, dacă de la toţi în jur pute cel mai des ar fi cazul să faci un duş

sursa foto

8 comentarii:

  1. 11 randuri, 6 greseli. Evident, blogul nu e pentru cine se pregateste ci pentru cine... se nimereste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine, si ce fac cei care mereu se vad imperfecti!? Iata eu nu ma vad nici print, nici calare pe-un cal alb, si nici... Ma vad asa cum sant... Si incerc sa nu pun etichete... Oare de ce?

    P.S. Nicu... LA tine SpellCheck-u gliuceshte... Prinde o caracteristica de inteligenta artificiala, si... are tupeul sa se exprime... :D =))

    RăspundețiȘtergere
  3. cei care se văd imperfecţi ar trebui să iasă mai des în societate să vadă că sunt ca ceilalţi

    P.S. da în mod inteţionat am oferit spell-uluiu posibilităţi de inteligenţă
    vezi că des scriu textele noaptea şi astfel de feedback-uri mă fac să fiu mai exigent şi deci mai bun

    RăspundețiȘtergere
  4. ai facut o eroare in text - scrie ca " pun si nu punem " nu vb pentru toti - tu nu esti totul pe acest pamint

    RăspundețiȘtergere
  5. Accept ca sunt imperfect, insa nicidecum similar...
    Sunt unic in felul meu, iaka na... si ceilalti sunt unici in felul lor...
    P.S. Inteligenta asta artificiala a SpellChek-ului tau pare a fi periculoasa...
    Deja prinde iz de personalitate... Vezi sa nu sa se rascoale cumva...
    Fi pregatit to push the button :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce zici tu aici e de aur. Daq am intelege cel putin 5% din oameni acest lucru, am fi un pământ fericit. Nu inteleg care e motivul pentru care suntem asa de axati pe a vorbi in loc de a asculta? egoul?

    RăspundețiȘtergere
  7. desigur, un duş cît se poate de rece ca să nu se aprindă creerii noştri foarte solicitaţi ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Alex eşti deosebit, ca şi toţi ceilalţi ;)
    @ Cosânzeana nuş, mai degrabă frica
    @ Dumitru nu îmi place duşul rece, îmi face pielea găină

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu