m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 27 aprilie 2010

l-au trimis, oi lansat!

astăzi s-a lansat metrica.md
ce e asta?

din comunicatul de presă:
Metrica va oferi următoarele statistici:

• vizitatori unici;
• vizite;
• afişări;
• număr vizite noi;
• timp petrecut pe site;
• număr intrări;
• număr ieşiri;
• bounce (număr ieşiri de la prima afişare).

Aplicația nu încarcă suplimentar site-ul, ci doar preia datele deja existente din statisticile Google Analytics, prin urmare nu există necesitatea de a include un cod suplimentar pe site. Clasamentul general si statisticile publice ale site-ului tău sunt actualizate zilnic, în mod automat. Obiectivitatea statisticilor publicate şi implicit a clasamentului nu pot fi puse la îndoială datorita sursei (GA), care investeşte foarte mult în dezvoltarea sistemului de analiză a traficului. Un alt avantaj este faptul că înregistrându-vă site-ul pe Metrica puteţi oferi statisticile de bază potenţialilor clienţi fără să le daţi acces deplin pe contul dvs. de la Google Analytics, astfel, datele confidenţiale vor fi mai în siguranţă.

P.S. lansat de clickits
P.P.S. da eu nu mă înscriu, eu nu am cont pe analitycs

2 comentarii:

  1. din cîte țin minte, dacă ai poștă gmail, ai și google analytics :P

    RăspundețiȘtergere
  2. da?
    ei dară ni-i lene să mă cavâresc
    dac ceva ai să îmi arăţi

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu