m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 4 decembrie 2009

prin mânuşă



imaginează-ţi că trebuie să fii izolat de toţi, dar nu prin distanţă ci pintr-un strat subţire, impermiabil, de polietelena

îi poţi vedea, dar nu vei simţi niciodata mirosul, nu vei avea atingerea pielii sau moalele părului, iar când săruţi nu vei simţi decât gustul neutru a (-CH2-CH2-)n

nu te plouă, dar nici gustul mâncârii nu îl simţi, doar înghiţi ca să nu mori de foame

lanuri de flori, pădurea după ploaie, sânul soţiei sau obrazul neberberit a soţului, prima atingere de mâna, momentul în care îţi ei copilul în braţe pentru prima dată-nimic altceva decât dacă te-ai atinge de un impermiabil

şi nici să ştergi o lacrimă, nici să siţi cât de fierbinte poate fi obrazul în excitare

un preţ mult prea mare pentru confort

Un comentariu:

  1. din pacate cunosc asa oameni "amortiti" le zic, si nu e vb de o izolare materiala, ci una fictiva facuta de el insusi din anumite considerente de autoprotectie...eu ii vad roboti.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu