m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 14 decembrie 2009

O nouă oportunitate - „Speak it Up”, public speaking trainings for youth


¤Câţi dintre noi s-au bâlbâit în faţa unei audienţe?
¤Câţi dintre noi ştiu că frica de a vorbi în public este mult peste cea de terorişti?
¤Mulţi îşi doresc să fie mai buni atunci când transmit un mesaj.

Am dat peste o oportunitate care ar putea fi interesantă multor dintre noi(unde mai pui că e gratis)

Proiect sponsorizat de Open Society Institute NY in colaborare cu Consiliul Naţional al Tinerilor din Moldova.


-Eşti tînăr activ cu vîrsta cuprinsă între 18- 24 ani
-Îţi doreşti să capeţi abilităţi de vorbire în public
-Vrei sa înveţi cum să te faci auzit in fata unei audienţe

Aplică la “Speak it Up”!

“Speak it up” are ca scop oferirea unui set de traininguri tinerilor din Moldova pentru a-i initia in arta vobirii in public.
Proiectul se va desfaşura în 16-17 ianuarie şi finalizarea în 23 ianuarie, 2010, cu sprijinul trainerilor din companii şi ONG-uri din Moldova.


Pentru ca sa vorbesti liber in public, pentru ca să inveţi cum convingi, informezi şi cucereşti o audienta intreaga, pentru a trata frica de public aplica la “Speak it up”.

Aplicarea trebuie să o expediezi la adresa ana.simmon@gmail.com până la 9 Ianuarie 2010. Deşi eu nu aş aştepta termenul limită. Sunt odar 30 de locuri pentru participanţi...

4 comentarii:

  1. foarte util si interesant. ar trebui ceva info suplimentara, care va fi programul si cine vor fi trainerii?

    RăspundețiȘtergere
  2. toate intrebarile la Ana, cred stii cum sa o gasesti;)

    RăspundețiȘtergere
  3. am frecventat si inca frecventez un curs de retorica si imi prinde foarte bine, o sa recomand si eu mai departe ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. merci mult din partea CNTM-ului si a Anei
    stiam ca faci retorica;) ti-am vazut tviturile si imi pare ca discutasem chiar asta

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu