m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 21 decembrie 2009

medicina e aceeaşi


am testat azi prima dată poliţa de asigurare medicală suplimentară de la ASITO
aveam nevoie de o ultrasonografie şi am mers la o clinică privată
mă gândeam: dacă ai asigurare de asta, toate uşile îţi sunt deschise, no problem....

mdeah...

treceţi vă rog în cabinetul 14 luaţi forma 78
după care mergeţi în 20 şi medicul o va îndeplini
după care la recepţie predaţi forma 78 si luaţi fişa 10
mergeţi în 7 faceţi investigaţia şi apoi primţi forma 23
vă ridicaţi în cabinetul 20 din nou şi vă elinerează medicul documentul final


40 de minute
am întârziat la serviciu
mi s-a făcut observaţie
deacord
40 minute prea mult
prea mult pentru o instituţie medicală privată care face o simplă investigaţie de 7 minute
a! şi mai e ceva eram flămând tot timpul, că de dimineaţă nu puteam mânca, şi am mai pierdut încă 20 la serv până am luat masa
pe scurt, mica companie în care eu muncesc a suferit pierderi de 50 de lei (calcul aproximativ) pentru lodărimea mea sau birocraţia din medicină

6 comentarii:

  1. pai... totusi ai avut dreptate, toate usile ti s-au deschis :), incepind de la 14 pina la 20 :D

    RăspundețiȘtergere
  2. dar tu vad nici nu shtii a scrie corect! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. aceeashi - singular feminin
    aceiashi - plural masculin
    aceeashi medicina, aceiashi doctori

    RăspundețiȘtergere
  4. glavna că tu scrii carect şi cu diacritici
    ŞŢĂÎÂ da?
    merci am rectificat

    RăspundețiȘtergere
  5. aceeashi - singular feminin
    aceiashi - plural masculin
    aceeashi medicina, aceiashi doctori

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu