m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 5 februarie 2009

Plictis 2(or provocare...)


ne place sa ne jucam dea marii sefi

fara sa demostram ceva, fara sa obtinem ceva, fara sa fim recunoscuti decat de 2-3-15 prieteni

la varsta de 20 de ani ne credem in stare sa rasturnam mari si sa schimbam realitati...

kkt fratilor, va curge laptele pe buze, poftim servetelul stergeti-va!

au nu va dati seama cat de manipulati puteti fi la aceasta varsta? cat de putin inseamna apartenenta la un grup cand nu ai nici o forta de decizie?

cat de adanca poate fi gura iadului?

acum oare cui eu ma adresez?

sau oare aberez?

sa fie celor din AIESEC?

sau in genere tutror celor de 20 de ani

sau insumi mie acum 3 ani?

nu, nu, nu...

continui sa fiu dezamgit rau de politica...deci tutror celor ce se amesteca in ea...

tuturor celor ce bat gura de schimbari..

convingeti-ma ca e posibil

convingeti-ma ca este pt cine sa te doara inima...

mi-i somn

plicitis...

over and out

2 comentarii:

  1. Hi there just wаntеd to give you a brief heаԁs up and let you κnow a few оf the іmageѕ
    аren't loading correctly. I'm not ѕure why but
    I think its a lіnkіng іssue.
    Ι've tried it in two different web browsers and both show the same results.

    Here is my site; chatroulette

    RăspundețiȘtergere
  2. I simply could not leaѵe your web sіte prior to suggеsting that I actuаlly lоѵеd the usual information a ρerson
    suρply in yоur guеsts? Ӏs
    going to be again frequently in orԁeг
    tο inspect new posts

    mу web-site; Les HéMorroïDes

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu