m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 13 februarie 2009

Intimitate


stau cu sufletul nud in fata oglinzii si nu vad decat lacuri
hainele sunt pe jos
peste tot
nu-mi place sa fac ordine

ieri eram prin curte, prindeam ciori si vrabii
azi oficii prind...
plicits
mereu doream sa zbor
dar nu-mi plac aeroporturile
si apoi mancare asta gatita-congelata-decongelata-rece-pentru ca se serveste prea incet

imi place apa, oceanul imi place si mai mult de cand l-am vazut
cine oare ar bea atit?

si e straniu ca nu imi mai este la fel de somn ca inainte
vitaminele probabil isi fac efectul
mai am inca ceva in jur de 100 de zile si apoi revin in fericire totala
inchid usa
imbrac sufletul cu pereti de beton
el se supara dar accepta
e mai usor cand cineva scuipa pe perete decat in suflet

over and out

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu