m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 12 februarie 2009

Integritate


intodeuna pune integritatea mai presus de toate cand vine vorba de relatia dintre el si lumea inconjuratoare, valorile trebuie sa fie mai presus decat necesitatile de moment

la varsta de 22 de ani este cam straniu sa te lasi influentat de vicile societatii, sa dai mita sau sa lingi funduri pentru a obtine ceva, e varsta idealismului idiot, varsta la care se nasc idei revolutionare si varsta la care poti sa sari sub gloante pentru IDEE

cei mai mari revolutionari, cei mai mari atreprenori, cei mai mai vestiti oameni, la 22 au inceput acel ceva care i-a facut MARI

eu cand?

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu