m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 27 februarie 2009

Drumuri


intodeauna mi-a placut sa calatoresc
iti ofera o stare de libertate si lipsa de responsabilitati inutile: daca ai inchis usa, daca nu ai uitat de gaz, daca ai sunat pe cutarica sa intrebi ceva..totul merge pe planul 2
desi exista si dezavantaje: spre exemplu citesti despre prabusirea avionului in Amsterdam si in 5 minute dupa asta pilotul practic tranteste paarea de otel(sau aluminiu sau ce mai e?)de pamant incat iti musti limba
or lipsa somnului
or mancarea care poate sa fie nu tocmai buna
or oameni care tusesc fara sa-si acopere gura

marea, calatoriile si ceaiul ma fac sa ma simt mai liber

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu