m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 30 aprilie 2012

toxic

azi mi-am dat seama că sunt toxic pentru unile persoane cu care interacţionez.
într-un mod foarte curios, deşi nu fac nimic rău în mod intenţionat, se pare că unii se simt împovăraţi de prezenţa-mi
şi pe bune: multora din ei nu le-aş dori nimic rău nicicând. uneori vorbesc sincer şi direct doar

pare rău

4 comentarii:

  1. Am fost unul dintre ei) Dar cu timp am inteles asta dar imaginatia mea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nr.19 asta bucură :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poate fi rău în a fi direct și sincer!? o_O Cineva mi-a zis odată că sunt mult mrea gras(a spus-o chiar foarte urât și nu doar sincer sau direct) și asta m-a făcut să dau jos 25 de kile. Acum nu pot decât să-i mulțumesc persoanei în cauză -- mă simt mult, mult mai bine.


    Deci ce e rău în asta!? o_O?
    Cei care nu pot înțelege și primi feedback(chiar șl de calitate inferioară) au o problemă - nu tu. 

    Și Nicu - tu nu ești toxic ci Curativ! #apostu-i  medicație :) 

    RăspundețiȘtergere
  4. nicolaeapostu1 mai 2012 la 00:13

    Alexandru Jr Chihai merci Alex

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu