m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 20 aprilie 2012

facem curat

au început! mulţi, toţi, aproape fiecare.
dacă până recent maximum ce făceam era să zicem: "iaau ce murdărie în ţara asta, fu-fu!" după care scuipam cu flegmă aruncam mucul de ţigară undeva jos şi aprindeam roţi de Paşte

azi. au început! mulţi, toţi, aproape fiecare. facem curat
în oraş, în comună, în ogradă. presa a început să scrie şi să arate despre curăţenie nu doar pentru a umple pauzele dintre reportajele despre politică, ci pentru că e un subiect interesant publicului. dezbateri, invitaţi, chestii

şi tot mai mulţi au început să conştientizeze ce zice poza (Pâmântul este tot ce avem în comun)

cel mai interesant pentru mine este să văd elevi care vor să facă flashmoburi ecologice, sau tineri care să vrea să meargă singuri, neatraşi de bere şi plăcinte să facă curat la Orheiul Vechi pe data de 28 aprilie

şi am să îndrăznesc să fiu lipsit de tac, simţ şi restul elementelor cruciale pentru un om cum se cuvinte dar toate acestea se datorează "Hai, Moldova!". organizaţii de mediu avem zeci, dar să atragă atenţia în aşa măsură asupra realităţii şi să facă schimbarea în felul de a gândi a întregii ţări au putut doar ei

apropo aici un spot nou:


precedentul video a adunat peste 10000 în o săptămână

eu nu mai chem pe nimeni pe 12 la curăţenie. au să iasă 150000+ locuitori a Moldovei. au să iasă mai mulţi, pentru că acum să faci curat mai departe de uşa ta deja e la modă

primăvara asta se poartă: blugi, ochelari fumurii şi curăţenie în toată ţara

(şi încă reciclăm frumos)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu