m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 13 aprilie 2012

arătătorii

la noi în ţară toţi şi fiecare ştiu să arate şi să facă din deget: ahahaha!
muulţi critici
puţini care fac ceva

flashmobul de mai jos a fost organizat de 3 elevi de calsa a XII-a
cu suportul logistic şi informaţional a Hai, Moldova



şi da e inspirat dintr-o emisiune din Canada

dar dacă se ne gândim, câţi dintre voi spuneau că aşa ceva e imposibil de făcut în .md pentru la noi toţi îs porci? noi am demostrat că avem oameni care vor ridica, am aşteptat cel mult 5 minute până să ducă cineva sticla la coş, cel puţin 40 secunde

un apropo. în copilărie noi legam de aţă 1 leu şi aşteptam cineva să se aplece după el, apoi trăgeam de aţă şi râdeam de ne prăpădeam. aici e aceiaşi idee doar că invers. păi cine de la cine copie?

2 comentarii:

  1. da nu e nici o problemă ca se... adaptează. o adaptare reușită demonstrează încă o dată că ideea e bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. Artur Gurău probabil 

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu