m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 28 iunie 2011

santabarbara.md

politică
iaca eu simt la fel ca Stewe
sau tatsu


numa că tatsu îi mai matur şi mai abţinut, eu îs pe undevai pe la nijlocu
nu, serios, asta îi democraţia spre care noi tindeam când oamenii politici se numără de la 1 la 4?



Artur are o idee, pe care are să v-o povestească dacă au să fie alegeri în septembrie

da eu am intrat în "no return point" pe moment sau zona de indiferenţă completă, şi dacă şi aceştea mă vor dezamăgi atunci ce? politică-nu vrau, Canada-niş atât
mă fac bandit ca dânşii :)

şi cumva deja nu mă mai îngrijorează soarta democraţiei în Moldova
cum poate să te îngrijoreze soarta a ceva ce nici nu există/nu a existat/nu va exista

P.S. asta îi bred cum ar zice Mark Evghenievici "la zacazu rejîmului"

poze
1
2

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu