m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 29 iunie 2011

bunul simţ



bunul simţ asta şi?
asta şine o compus?
asta de unde s-o luat?
asta de către cine născocit?

eticheta-iaca asta eu înţeleg îi un set de norme, învăţate, impuse, într-o circumstanţă sau alta
cod de etică-asta tot îs nişte norme, standarte şi obligaţii, fiecare cerc social cu ale sale
educaţie-ceva ce ai sau nu în primul rând de la părinţi şi apoi şcoală

da bunul simţ asta cum?
asta când calci pe cineva pe picior şi simţi că l-ai călcat? sau când dimineaţa trebuie, prin ploaie, să mergi din A în B deşi nici oblilgaţie nu ai, nici dorinţă, pur şi simplu un fel de trebu

deci bunul simţ? нет не слышал
aşa îi mai uşor să răspunzi la orice fel de întrebări

foto de aici (asta tot matincă din bun sîmţ se face)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu