m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 1 iunie 2011

relații prietenoase dezordonate



am ajuns la o concluzie că toți locuitorii activi a rețelelor sociale ar putea fi diagnosticați psihiatric
de ce?
demostrație=>


comportamentul clasic a unui indivit uman este să acumuleze prieteni și să îi țină aproape
acest cerc să îi ofere siguranță și confort, nimeni nu intră ușor în el, iar când cineva iese e o trădare aproape

ce facem noi?
lărgim
cercul de prieteni/oameni cu care petrecem mult timp crește
cu X și Y la teatru cu Z și A la fotbal și tot așa

impresia mea e că am vrea să demostrăm sau compensăm ceva

demostrăm că putem comunica sau că putem menține relații
compensa lipsa cuiva/ceva

chestiile astea îs deja diagnoze
iar eu numesc asta relații de prietenie dezordonate

ai văzut filmul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu