m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 1 iunie 2011

hai la Teatru!


Viorel, nu acela, altu

îi regizor

şi om ca lumea

da el n-are nici o treabă

câţi dintre voi îs sătui de teatru

teatru ai să zici? dar cine mai merge azi la teatru, teatru e plictisitor
dar nu şi acesta:

un performance de viorel pahomi și alina stoianov
text de nicoleta esinencu

Să zicem că e aniversarea fiicei tale. Și vrei să-i faci un tort. Și nu ai din ce, pentru că ai dreptul la 10 ouă și 1 kg de zahar pe lună, la fel ca toată lumea. Și dacă faci tortul cu pricina, nu mai ai zahăr o lună întreagă. Te mai gândești la libertate?
Marea “victorie” a URSS-ului nu a fost neapărat conservarea oamenilor, ci aducerea acestora la condiția de a se conserva singuri. Iar după ce s-au conservat pe ei, au avut mare grijă să facă același lucru și cu copiii lor. Pentru a-i proteja.
Să zicem că mentalitatea noastră “de atunci” era vina URSS-ului. Iată-ne 20+ de ani mai târziu. Mentalitatea a rămas aceeași. Acum pe cine dăm vina?
aici detalii mai multe

Un comentariu:

  1. Daca maizici ca teatrul e plictisitor te bat! Am fost, ma duc și am sa ma duc la teatru! Imi place! eu inteleg ca ai vrut sa spui altceva, da, just in case, cineva nu vre sa inteleaga: Teatru ii za bast!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu