m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 23 ianuarie 2011

un fel de purgatoriu



depresia e un fel de purgatoriu emoțional
aici nu e nici durere, nici plăcere, pustiu emoțional continuu

te regăsești aici cel puțin 2-3 ori pe an
în special după un volum mare de lucru, sau cânt cineva pe cine ai vrea să ai alături nu e
și atunci: muzică de sinucigași, indiferență față de timp, ba chiar-cu cât mai rău cu atât mai bine, și ai merge tot globul pe jos atâta timp cât vântul bate în spate ca să nu îți cadă stropi de ploaie în ochi

ca orice purgatoriu de aici cale de ieșire nu este, numai dacă tu singur ai să vrei tare-tare, și atunci fie în abis, știm istorii strașnice despre sinucideri, fie în realitate înapoi, care oricum îți pare mai frumoasă pentru că mai vezi o rază de soare, un zâbet de fată om

oricum sunt vreo 5 oameni cărora le trebuiești cu adevărat, restul așa: pleavă, bate vântul și nu-s

sursa imagine

6 comentarii:

  1. mde..este aşa chestie..(shit)
    da'ni zici şi mie cum de ieşit dintr-însa?!..că de băgat e "simplu ca bună ziua":d..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi placea muzica de sinucigasi..dar ea poate sa te ingroape.mai bine sa asculti liniștea.

    RăspundețiȘtergere
  3. nicu, ca intotdeauna scapi literele :) (in denumire e puRgatoriu, nu pugatoriu). olga

    RăspundețiȘtergere
  4. am corectat :)
    eu îs campion mondial la litere mâncate

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu