m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 13 ianuarie 2011

afaceri pomoldaffski





intro: aș fi vrut să revin cu povestirea experienței din Cehia-adica cu ceva frumos
dar sunt nevoit să o fac prin nevoile noastre de toate zilele of of of

ca să ajungi în Praga ai neovoie de transport, avionul e scump al naibii, cu trenul prea mult timp pierzi
rămâne autobuzul

în Moldova îs 2 companii mari care fac naveta spre Praga: Ednatericul și Ledianta
noi am luat bilet de la ăștia care ulterior s-au dovedit a fi companie terță care aparține Lediantei

cumpărat bilet tur-retur
plecarea pe 5
returul pe 10
totul ca la oameni

pentru ca pe 6 când suntem în Praga să ne sune Alina de la companie și să ne zică că pe 10 nu-s autobuze!!! și alegeți 11 sau 9
ok, facem 11, cheltuim mai mulți bani pe cazare și masă dar vedem mai multă Pragă

pe 11 când stăteam în autocar am fost la un pas de a fi forțați să ieșim din autobuz: compania cu care plecam era Ednateric care îi vrăjmaș de moarte a Ledianta și așa e regula afarerilor moldoveneși: nu îți pasă de oamnei ci de bani

m-a costat peste 100 de lei de apeluri în Chișinău ca să se transfere banii noștri de la compania A la compania B și să pot merge acasă

mâine merg la protecția drepturilor consumatorului

P.S. în autocar cu noi mai erau 4 oameni care trebuiau să plece pe 10 dar au mers pe 11, toți au plătit din buzunar drumul înapoi deși aveau bilet de retur...


sursa imagine

14 comentarii:

  1. mda... interesna și paznavatelina o fost :) să ne spui și nouă ce-i obținut cu Protecția consumatorului ....

    RăspundețiȘtergere
  2. ok
    deși am prieteni caure s-au jălui acolo pe aceleași companii și nica...

    RăspundețiȘtergere
  3. Știu că mama o apelat la serviciul unui avocat de la Centrul pentru protecția consumatorului și parcă tot normal

    RăspundețiȘtergere
  4. oo, bine ai revenit my friend. du-te la protectia consumatorului shi freaca-i bine. pacat ca moldovenii is de regula umili si accepta ca fsiakie shoferiugi etc, ishi bat joc. client aproach - shi asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Să ne spui dacă ai fost sa depui cerere

    RăspundețiȘtergere
  6. eu cu ednatericul asa am patit-o
    cu 2 zile inainte m-au sunat si zis ca nu mai sunt locuri...
    cel putin eram 'acasa' si nu am platit biletul inainte

    ce s amai zic de conditiile din autocar... pff

    RăspundețiȘtergere
  7. Conditiile îs apropiate de cele din autocarele care circulã pe rutã în Chisinãu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Conditiile îs apropiate de cele din autocarele care circulã pe rutã în Chisinãu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Să ne spui dacă ai fost sa depui cerere

    RăspundețiȘtergere
  10. mda... interesna și paznavatelina o fost :) să ne spui și nouă ce-i obținut cu Protecția consumatorului ....

    RăspundețiȘtergere
  11. Conditiile îs apropiate de cele din autocarele care circulã pe rutã în Chisinãu :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu