m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 6 ianuarie 2011

iară drumuri



oamenii au mai multe posibilități pentru a călători:

1. imaginar-aici totul e nelimitat spațiu și timp nu există, formă perfect dar total lipsită de palpabilitate, și dacă te pierzi în ea, pierzi și realitatea
2. în amintiri-e ceva asemănător cu călătoriile imaginare doar că, e bazat pe realitatea care a trecut, eu de obicei recomand să călătorești doar după amintirile care te fac să zâmbești
3. în spațiu-auto, trenuț, avion, vaporaș, astea îți oferă foarte des reazliarea la 1-ma și spațiu pentru a 2-a

am zis de nenumărate ori că drumurile mă fac să mă simt mai liber
în esență cea mai preferată formă de a călători: avionul(cu vaporul ce e drept încă nu am încercat)

iată și acum sunt pe drumuri, un mic obiectiv pentru acest an :)

tu? cum călătorești?

sursa imagine

3 comentarii:

  1. da, da calatorim :)
    preferata ocupatie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. auto.munte.sus-jos.frica.sint bine.
    cam asa arata drumu meu de acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. indivizi rataţi care vor să răzbată în cohorta „liderilor de opinie” - cam asta sunteti

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu