m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 6 septembrie 2009

Ţară de strâmb


unul din prietenii mei recent şi-a deschis o afacere
nimic magnific, o mica afacere, bazată pe necesităţile studenţilor, de asta bazată în apropierea uneia din universităţi
a trecut prin multe: înregistrări, licenţe, fiscalitate, documente etc.etc. dar iată că parcă totul e ok şi se poate deschide...

DAR!

în prima zi l-a vizitat "братва"-ua care ţineau "крыша" la o afacere asemănătoare din apropiere, până la urma "крыша" a înţeles că baiatul are cunoştinţe şi el printre oameni serioşi şi parca au renunta la idea de speriere

ziua 2 îi vine poliţia

-bună dziua!
-bună
-şi faşi aişea?
-iată încerc sî fac şi eu ceva :)
-da cu paliţia vrei sa colaborezi?
-...???? :O...precis nu vreau să mă cert
-no bine, noi o să mai trecem pi la tini săptămîna viitoare dac şeava

acum...stat de drept, iar guvernul zice că încurajeză tinerii antreprenori, întrebarea mea: astea ce au fost?

8 comentarii:

text © Nicolae Apostu