m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 4 septembrie 2009

Manifest 2.0


voi cei care umpleţi acum universităţile, generaţia '90, trecuţi peste divorţurile parintilor din pruncie, cei care nu ţineţi minte deja idealurile comuniste, iar limba pe care o vorbiţi este româna fără excepţii, voi controlaţi web-ub fără să ştiţi

noi aceştea din '80 l-am învăţat pentru că aşa ne-a trebuit la universitate, sau ca să căutăm oportunităţi în viaţă, noi scriam mailuri pe mail.ru sau yahoo.com, noi căutam informaţia pe referat.ro şi yandex.ru, noi am fost la biblioteci. am făcut primele bloguri deşi idee nu aveam pentru ce avem nevoie de ele atunci, şi cum putem să influenţăm, noi am aflat de facebook de la prietenii noştri din europa sau america, noi am fost cei care ne sunam unul pe altul pe telefon fix şi când ieşeam afară intram unul după altul

voi deja ştiţi tot, ştirile şi informaţia vă caută pe voi nu voi pe ele, scrii o întrebare pe facebook şi ai răspunsul, twitterul şi online-ul au exclus necesitatea email-ului, şi petreceţi mai puţin timp în realitate decât pe web, pentru că web-ul vă aparţine

noi am facut ca revoluţiile din ţările noastre să fie auzite în toată lumea înainte ca jurnaliştii să ajungă în capul locului #PMAN, #IranElections, voi veţi controla lumea prin aceiaşi metodă, voi ştiţi mai multe decât profesorii voştri pentru că în mobilul vostru trăieşte google

dar fiţi atenţi, pentru ca genraţia 2000 deja ştie tot ce voi abia aflaţi, iar prin estimare, tehologiile pe care le posedă sunt mult prea complicare pentru toţi

internetul va muri într-o zi, sau vor muri oamenii

10 comentarii:

  1. Am impresia ca chirila te inspira mai mult decat s-ar parea...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu tot cred,
    da-i bine scris!

    doar ca ei nu vorbesc romana FARA EXCEPTIE precum scrisei tu.

    Iar la sfarsit, oamenii vor muri daca va muri internetul :) aşa reiese.

    RăspundețiȘtergere
  3. orice formulare are exceptia sa probabil si virgula la
    казнить нельзя помиловать
    tot tehnologia are sa ne manace intr-o zi

    RăspundețiȘtergere
  4. nicu, noi suntem pioneri somehow:)

    anyway, google iti da informatia bruta dar omului ii ramine sa faca sinteza si sa ia ce are nevoie concreta, importanta social media si web 2.0 este artifical exagerata de catre oameni de marketing, i know :)

    peste citiva ani insa totul va fi altfel.

    RăspundețiȘtergere
  5. suntem pioneri absolut deacord:D noi am fost cei care au rupt bariera cunostintelor din carti
    importanta 2.0 este exagerata, dar nu poate fi ingnorata orcum curand vine 3.0 care va fi iarasi content nu user centric

    iar 4.0 va fi asa http://www.zmogo.com/web/web-40trip-down-the-rabbit-hole-or-brave-new-world/

    si mai era un articol despre un search motor nou care iti genereaza raspunsuri la intrebare si nu key words

    RăspundețiȘtergere
  6. e-netu ma ajuta
    e-netu ma strica
    do zdrastvuet "netu"!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu