m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 1 septembrie 2009

Ghei sau bei?

pe bune chiar nu mă deranjeză...
de unde s-a luat tâmpenia asta că dacă profesorul copiilor mei va fi gay există pericolul că îi va influenţa negativ şi ei tot vor deveni? sau şi mai rău îmi va viola baiatul? de ce atunci un profesor cu orientare normală nu ar putea sa îmă violeze fiica?

nu susţin şi nu le fac monumente celor care au ales să sărute oameni de acelaşi sex, dar nu văd care ar fi boala omenirii în înercarea de ai extermina? băi, e alegerea fiecăruia la urma urmei, şi nu e o boală sau viciu e vorba de o alegere şi azi fiecare are dreptul să facă această alegere

suntem bolnăvei noi toţi care ne temem de ceva ce nu se încdrează în normal
felicitări cu 1 septembrie ziua internţională a cunoştinţelor iar in unile ţări şi a conspectelor lipsite de sens

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu