m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 27 iulie 2009

Tot Maliga Ramanem


noi moldovenii tot maliga ramanem
un antrenor mare de fotbal a zis ca o puterea unei echipe se vede din stabilitatea ei
puterea unui popor cred e cam la fel
ma mir cat de repede noi ne lasam pacaliti de fraze si marketing, cat de rapid ne schimbam integritatea pe niste iluzii bazate doar pe lozinci electorale
unul din prietenii mei, care era printre cei 3 care au semnat cererile de organizare a meetingurilor din 6 si 7 aprilie, recent a declarat, sus si tare, ca va vota cu noul partid-transformer pacificator, afirmatie care... m-a uimit, desi asta probabil nu schimba in nici un chip atitudinea fata de persoana, dar mi-a intarit opinia si asa nu tocmai stralucita despre ai nostri concetateni
mai avem sa fim maliga mai oameni?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu