m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 2 iulie 2009

Super Stiri


in ultima perioada des citesc stirile, online, din ziare sau mai prind ceva la TV cand il gasesc in casa
si am realizat ca titlurile de stiri se formeaza dupa conceptul de kitch
cum ar arata oare la noi in Moldova cateva titluri care ar atrage atentia in primul rand?

"Britney Spears are vagin de barbat!"
"O bomba a devastat WC-ul inspectoratului fiscal central, 3 tone de hartie igienica au fost irosite pentru a inlatura urmarile"
"Sportivul Moldovean N.Tadirica a marcat 7 goluri la campionatul mondial de sah!"
"Spionii de pe Marte au fost prinsi cumparand 3 lazi de bere de contrabanda"

si bomba
"Notele de la BAC vor aparea in data de 30 februarie, vedeti online procesul de verificare a tezelor"

revenind la serios
avem un portal informational nou aici

2 comentarii:

  1. e facut la design in stil comunist :D

    RăspundețiȘtergere
  2. da
    m-am gandit si eu la asta...
    cam in rosu
    de unde stereotipul ast aca daca is vorbitori de limba rusa trebuie sa fie si el in rusa??
    bull shit sper NMG sa revizuiasaca culorile

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu