m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 19 iulie 2009

Sexul..in etape


e vara si cald
tot mai multe trupuri dezbra... ce sa mai, lumea imbla practic nuda
aceasta activitate m-a impins spre analiza mai adanca al fenomenului de sex :), deductia finala: sexul ca act si proces moral se imaprte in 7 etape:

0. sex nu exista(cam pana pe la vreo 4-7 ani..depinde ce prieteni ai in ograda)
1. sexul este ceva dezgustator(cand ai depasit etapa zero, nu prea realizezi pentru ce oamenii baga unul altuia limba in gura, sau mai ales pun gurita ACOLO, fiu!)
2. sexul este o stiinta, cea mai dorita stiinta vrei sa afli si sa acumulezi cat mai multa informatie despre asta (e un proces de trecere de neobservat, nush cum te schimbi din 1 in 2)
3. sexul ca dilema: cand incep, da cu cine, da e timpul, da cat pot sa mai atept(de dorit sa nu dureze prea mult dilema)
4. sexul ca placere (poate dura ft mult, in cel mai bun caz vesnic)
5. sexul ca problema (cariera, copii, unde inca timp pentru el-cea ma trist etapa zic eu)
6. sexul este ceva dezgustator(dupa ce nu mai poti nimic cativa ani incep sa te irite toti mucosii iestea care baga limba unul la atul in gura, fiu!)
7. sex nu exista, nici nu tii minte sa fi facut asa ceva candva, nici nu crezi ca nepotii tai ar fi putut sa o faca

o vara calduroasa tutror!

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu