m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 17 februarie 2008

notite de ipm 1


am luat ruta spre skopje la 6.00 diineata

cee ce ar insemna ca m-am trezit la 4.00

luarea de ramas bun de la ana si mama

inregistrarea

decolarea

zborul

mincare foarte nice

in 1,5 oe\re sunt in budapesta

asta da aeoport..cafenele..curatenie f frumos

dar ore oricum au fos obositoare

am luat rua spre macedonia..mah ce kkt de mincare dau astea in avion..un sadwish si ait asta se cheama amieaza

ajuns n scopje m-am ciocnit cu un alt impedimet..nu am viza iar tanti la vama nici idee nu are ca trebuie sa mi-o dea..

pina verifica ea acele am fost silit sa sta in un cults c un tip f galagios.stai si intelegi ca de tine nimic nu depinde, ca niste timpi acumpot sa te intoarca inaopoi acasa si ai raps fara IPM

intr-un sfirsit sunt chemat

dut-te si plateste dar nu 20 euro precum era preconizat ci 35..neh sa-mi ziceti si 50 ca-i dau acum numai sa intru

din aeroport deodata in preemeing iar acolo..

asta deja este povestea unui al 2-lea post mai asez oate prin cap si revin

over and out 4 today

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu